Monday, February 14, 2011

Permainan Hidup

adakah godaan? atau permainan mindaku? aihhhh... aku dh penat menghadapi semua ni... di kala aku sdg cuba untuk menggembirakan diriku kenapa kau dtg??? membuka mataku bahawa dunia ini masih ada lg peluang2 lain dlm hidup... masih ada yg boleh membuat aku tersenyum ikhlas dr hati... kenapa kau dtg di kala aku mulai redha dgn takdir hidup ku??

membuat aku confuse dgn keputusan yg dh aku buat... membuat aku kembali berfikir ttg masa dpn yg belum tau baik atau buruk... membuat aku tersedar yg aku masih mempunyai pilihan... kenapa kau dtg mengetuk pintu hatiku di kala aku menganggap ianya telah tertutup selamanya... aahhhhh begitu berkuasa godaan di kepalaku ketika ini...

jalan mana yg akan ku pilih slps ni? aku hanya mampu berdoa... semoga semuanya dpt aku harungi... aku mau menyelamatkan keadaan... mahu yg terbaik untuk semua... termasuk kau... maaf kan aku membuat situasi jd begini... serabut nye kepala!!!

No comments:

Post a Comment